Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

SwingerForYou Swingerklub

Friss topikok

Címkék

Kezdjük újra....2019. Júliusa...a klub ötödik szülinapja előtt egy héttel..:)

2019.07.12. 00:08 SwingerForYou Tamás

Sziasztok...

 

Haló poraiból élesztem újra a blogot, amit én kezdtem el anno 2014-ben írni...

Az élet nagy rendező...

Hosszú szünet után megint lesznek írások, hírek, információk a swingerklubbok világából, nevezetesen a SWINGERFORYOU SWINGERKLUB mindennapjaiból, hiszen új időszámítás, új élet kezdődik a 12. kerületben a Győri út 18/A szám alatt...

Részletek hamarosan...

Előzetes...

Megújul a SWINGERFORYOU SWINGERKLUB, hamarosan megújul a 

www.swingerforyou.hu

weboldal is...

Lesznek új programok...és lesz élet a klub falai között...

Várok mindenkit aki volt már nálunk, és azokat is, akik még nem, de kíváncsiak...

 

Izgalmas hétvégét kívánok Nektek.. :)

 

Üdv mindenkinek!

 

Tamás

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr1414940084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása